Komentuj reklamy i wygrywaj nagrody!
Blog > Komentarze do wpisu

Brakujące literki

Napisałabym, że N-ka miała bardzo fajny pomysł z brakującą literką:



Ale to już było:

Lexus Missing H ad
Za�adowane przez: youtube_blogs



Oceń spot telewizji N

środa, 12 marca 2008, eirena

Polecane wpisy

  • Smacznie, ale głupio.

    Ładne ujęcia spożywcze, ale takie żarty, to mnie jakoś nie śmieszą. Mcdonalds dynastia min 2008 reklama Załadował: mediafun

  • Najgorzej jest utknąć w sali tradycji

    Czyli nowe Tyskie. Sympatyczne. Tyskie pekin 2008 piwo reklama Załadował: mediafun

  • Simplus i kawał dobrej roboty

    Wyjątkowo przypadły mi do gustu komiksowe reklamy Simplusa. Cieszą oko. A nawet dwa. Oczy w sensie. Simplus komiks 02 2008 reklama Załadował: mediafun Simplus k

Komentarze
2008/03/12 18:36:46
Śmieszy mnie czytany przez lektorkę tekst, dlatego późniejsze zachwalanie pakietów, cen, kanałów już mnie tak nie mierzi i nie denerwuje. Stąd plus dla "N" - łatwiej przełknąć ciąg dalszy. Szkoda, że nieoryginalne, ale to teraz w modzie - na allegro pełno podróbek kosmetyków Chanel, torebek LV, piosenki Dody czy Mandaryny są inspirowane przebojami zza oceanu... Albo nas nie stać finansowo na świeży powiew albo tez nos tak się przyzwyczaił do swojskiego zapachu, że morska bryza, jaką pachnie każdy nowy pomysł, dusi.
jarzynkamp@poczta.onet.pl
-
Gość: sowwam, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/03/12 20:08:31
fajne ale ja na miejscu innych stacji TVP, POLSAT... to nie puścił bym tej reklamy bo potwierdza ona ze w innych stacjach nie ma filmów i dokumentów itp. a tak apropo ja mam lepszy pomysł:
Uwielb am muzykę chc ałbym słuchać muzyk klasycznej, strumentalnej czasam tak ej która pobudz moje myślen e pooglądać teledysk ...
Temu panu brakuje "i" mozna to zmienić za pośrednictwem iPoda :D wszystko w jednym miejscu
sowwam@wp.pl
-
2008/03/13 00:24:56
Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach naprawdę ciężko jest wymyślić coś oryginalnego. Dobrym przykładem są spoty wyborcze - część z nich faktycznie mogłaby być oryginalna, ale części, nawet przy bardzo dużych staraniach - nie da się nie "zmałpować" (chociażby reklamówka PiS-u, zmałpowana po reklamówce Nixona, czy Reagana - ta z traktorem i dywanem). Oczywiście, reklamy takie jak reklamy Mumio są oryginalne - i chwała im za to - i normalnym jest, że znajdą się lepsi lub gorsi naśladowcy. Ale szczerze powiedziawszy, wolę oglądać dobre lub średnie, czy nawet kiepskie kopie reklam b. dobrych, aniżeli reklamy typu "Ketonal" - gdzie wnuczek przychodzi do babci do kuchni i teatralnym gestem stwierdza: "Cześć babciu...aaaaale bolą mnie plecy". Stara reklama, a niestety do tej pory mi siedzi w głowie - nie pamiętam jakiej firmy była maść, ale reklama śni mi się po nocach... i nie są to sny przyjemne.
-
2008/03/13 14:02:36
och, ach, zapomniałem podać maila, ech te chochliki :)
stanislaw.sipowicz@wp.pl
-
2008/03/13 15:31:56
Pomysł świetny! Oglada się z przyjemnością. Reklama intryguje, bawi jest utrzymana w bardzo dobrym tempie A to ze nie jest oryginalna? No cóż nic nie jest doskonałe: nie można mieć wszystkiego. Ale jesli sie uczyc to od najlepszych. Wolę dobrą reklamę niekoniecznie oryginalną niż oryginalną bez pomysłu.
anula_n@op.pl
-
2008/03/13 20:15:13
Gdy pierwszy raz ją (reklamę) zobaczyłem byłem mile zaskoczony. Wydawała się oryginalna. Na dodatek gra z odbiorcą w gry słowne, które ja bardzo sobie cenię.
Wszystko było fajnie do czasu. DO czasu gdy zobaczyłem reklamę Lexusa.
Reklamę o niebo lepiej zrealizowaną, ORYGINALNĄ i dowcipną.
Reklama N wygląda przy niej jak... Jakby to ująć... Tata Nano przy Hummer'e.
Po prostu miażdży. Przestaje być ciekawa, interesująca i oryginalna.

Abrams120mm@gmail.com
-
Gość: , 81.210.29.*
2008/03/13 20:19:21
wyklikaj.lua.pl/Firmy.html
-
2008/03/13 20:21:51
Gdy pierwszy raz ją (reklamę) zobaczyłem byłem mile zaskoczony. Była w miarę zabawna (gry słowne które bardzo lubię) i wydawała się oryginalna. Wydawała się do czasu ujrzenia reklamy Lexusa. A jest ona o wiele lepsza, ciekawiej wykonana, ORYGINALNA i zabawna już dla większej ilości odbiorców. Porównywanie obu reklam jest w sumie bezcelowe. Mimo, że reklama Lexusa jest starsza wygrywa we wszystkich kategoriach oceniania. Po prostu czuć, że ktoś się do niej przyłożył. W przeciwieństwie do reklamy N...

Abrams120mm@gmail.com
-
2008/03/13 21:45:23
Pomysł na piątkę. Choć nie wiem dla kogo skoro to pomysł przeniesiony. Jednak realizacja w przypadku telewizji n zasługuje najwyżej na czwórkę. Fragment z brakującym n został zagłuszony przez dynamiczną i kolorową prezentację oferty tej telewizji. Temat brakującego n powinien być bardziej rozwinięty, ponieważ jest naprawdę dobry.
A swoją drogą to ciekawe jak ten pomysł wykorzystałby inne stacje. TVP mogłaby gubić numerki. Gorzej z TVN, Polsatem i innymi.
-
2008/03/14 13:22:25
OK, w obydwu przypadkach mamy znikniętą literkę. Ale reklama n jest lżejsza, śmieszniejsza i zgrabniejsza.
Nie sądzę, żeby autorzy znakomitej reklamy n widzieli kiepską i przegadaną reklamę lexusa. A jeśli nawet - już Salvador Dali powiedział, że "...lepsza dobra kopia niż kiepski oryginał..."
-
2008/03/14 16:03:02
To prawda, że pomysł z brakującą literką już był. Jednak należy się zastanowić jakie uczucia wywołują w nas obie reklamy. Pierwsza : subtelnie i w prosty sposób podkreśla jej sens,jednocześnie wywołując uśmiech na naszej twarzy. Z drugą mam zupełnie odwrotne skojarzenia. Odnoszę wrażenie,że nagłe pojawienie się brakującego elementu miałoby przynieść pecha. Przesąd? Klątwa? To tak jak z liczbą 13. Może lepiej trzymać się od reklamowanej marki z daleka? A czy to jest celem reklamy?
bronchilda85@interia.pl
-
Gość: markuss@interia.pl, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/03/16 13:51:22
Witam, moim zdaniem reklama telewizji N trafia do odbiorcy niezależnie od tego, czy tego chce czy nie. Przecież nic tak nie przykuwa wzroku i słuchu jak obraz "braku sygnału tv" i jakiś "bez sensowny" tekst bez literki n w tle:-) prawda? Pozatym po pierwszych 12 sec. reklamy ( po ogólnym zdziwnieniu i zaciekawieniu) nadana jest dynamika i treść poprzez muzyke, obrazy i kontrast głosu lektora (kobieta/mężczyzna) przez to w żaden spośób nie potrafi znudzić widza przy ogólnym czasie trwania 30 sec.
Jest perfekcyjna!!! w ciągu 18sec. po 12sec. zaciekawienia, zostały pokazane wszstkie zalety posiadania tv N (nowe filmy , promocja) wzbudziła we mnie potrzebę jej posiadania.....i oto chodzilo, prawda?
Co do reklamy lexusa....hmmmm jest jakby to powiedzieć "przudługa" odbiorca jest zaciekawiony brakiem literki H ale jednocześnie znudzony powtarzającymi się motywami braku tej literki. Ciągnie się to wszytko jak flaki z olejem, a przecież jest to reklama cudownego samochodu jakim jest LEXUS, samochodu pięknego ,szybkiego a nie obfiującego w wesołe zdarzenia typu braki literki h w kole fortuny:-), trwa 1 min. za długo przy tak króciutkiej puencie!!!!!!!
Dwie różne reklamy.....porównywalne tylko brakiem literki i niczym więcej.
markuss7@interia.pl
-
2008/03/18 10:59:04
doskonały pomysł kreatywny! Jestem pod dużym wrażeniem... W natłoku nudnej serii reklam (między innymi z panią z niewiadomych przyczyn ubranej na srebrno) ta reklama jest świetna. Ludzie lubią widząc reklamę się uśmiechnąć, a Pani "bez en" jest taka przejęta tym co mów... aż miło :-) więcej takich "odświeżeń"!

corazciemniej@blox.pl
-
Gość: Iiks, 81.210.29.*
2008/03/20 14:09:14
buxa.pev.pl/
-
Gość: Iiks, 81.210.29.*
2008/03/20 14:14:01
buxa.pev.pl/




Megafony wspierają: